Hit me baby one moore time!

image257




Just det....

Har ju glömt att berätta att jag och min pojkvän numera uttrycker vår kärlek till varandra genom att slå varandra sönder och samman...

Nä, så illa är det inte! ;.-)
Men han har börjat träna TK-boxen med mig nu. Vi har gått två gånger och det har varit väldigt kul faktiskt. Det är kul att boxas med någon som ger mig en utmaning. Jag kan slå nästan hur hårt jag vill utan att han ser bedrövad ut. Nu har han hållt på med kampsporter och sånt i unggefär 20 (!) år så han kan ju sina grejjer. Och trots att jag är amatör så det skriker om det när det kommer till boxing så tycker han också att det är kul.

Att vi båda två är retstickor ut i fingertopparna har ju inte alls någon inverkan på träningen....
Nej då... inte alls... Ha ha!



Over and out.


Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback