Nymålat!

När jag kom hem till lägenheten i onsdags kväll (efter att ha varit i Värnamo och jobbat) var det nymålat i min lägenhet!! Äntligen! Har väntat sedan januari då jag var och valde färg... Vilket var svårt! Stod säkert i en halvtimme och funderade på färgen i köket. Nyanserna var väldigt lika varandra och det var svårt att avgöra vad det var för färger...


På bilden nedan ser färgen i köket ut som jag hade tänkt när jag valde men i verkligheten går den mer åt grå-grön-blått.... Väldigt skumt... Beror lite på ljuset hur färgen ser ut. Blev lite besviken först men har vant mig och det är iaf en ljus färg som är väldigt gångbar.

image167


Färgen i hallen blev precis som jag ville ha den. Ljusbeige!

image168



I badrummet målade målaren över fläckar och hål med samma vita färg som förut..

image169


Skönt att slippa alla äckliga fettfläckar som var på väggarna när jag flyttade in. Nu är det rent och snyggt! :)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej hej! Vad fint det blev! Jag tycker att färgen i köket var jättefin också. När kommer du hit och hälsar på förresten? Kram

2007-05-24 @ 19:10:42
Postat av: Kajsa

Över midsommar kan du komma och hälsa på tycker jag :D Eller när som helst egentligen. Men du kan ju passa på när jag inte jobbar FÖR mycket... Hur var det du jobbade, det var något lustigt schema va? Kram

2007-05-31 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback