Fest

Förra lördagen 12/5, hade jag och Jos gemensam födelsedagsfest hos mig. Var en kul kväll och alla var glada och festsugna. Musik varvades med schlagerfestival. Får väl säga att vår musik höll bra mkt bättre klass än vad de flesta "amatörbidragen" i Finneland gjorde!

Anyway... vi hade gjort lite snittar i all överklassanda och två stora skålar med bål. Det både räckte och blev över, när jag kom hem sen på natten hade jag kunnat festa till det på egen hand med flera liter bål.. Inte så sugen på det nej...

Vi avslutade kvällen på Mårtensson (som vanligt ;-D) och det var proppfullt! Kul var det och vi  vandrade hem så sakta vid tretiden..


     

     

                                     
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback