SOL

Sicket underbart väder det varit hela helgen och nu i början av veckan! Har solat i linne på balkongen både igår och idag och det var så varmt så jag hade nog kunnat sitta i bikini om jag velat. Har fått en hel del fräknar igen...!! Förvånad? Eh, NEJ! ;-P

Var ute och gick prins Bertil-leden i nästan två timmar med Carina i söndags. Så himla fint det är därute vid Grötvik och Sandhamn, hade jag ingen aning om. Och helt vindstilla var det, kryss i taket! Vi gick förbi ett hus med jättehöga murar och tjocka träportar och jag utbrast:
Ah, vilka tjocka portar!!
Carina: Mmm, det är Per Gessles hus...
Jag: Aha?.... Okej.. (pucko-Emma)

Sen cyklade jag i blixtsnabb fart hem till Magnus och Marlene och vi satt och spelade gitarr på deras soliga balkong. Det ska göras om snart igen, gick faktiskt liiiite bättre än jag trodde. Ska öva lite själv imorgon tror jag... Vi åt våfflor oxå, var ju våffeldagen i söndags, mums!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gustav har föreläsning till tre på skärtorsdagen så vi kommer inte åka förrän vid fyra kanske. så vi är väl nere vid sju nånting.. vi ska äta på yoss vid åtta och sen ska vi ta någon öl med lena, (den av oss som inte ska köra) då får du ju vara med om du vill. kram

2007-03-28 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback