Nytt

Har skett en lite tråkig sak i veckan men jag hoppas och tror att det kommer bli bättre med tiden. Var nog ändå dags att det hände, man ska inte blunda för sanningen för länge...!


Men jag har lite roligheter att se fram emot iaf. Ska på Korprocken på Fox & Ancor på fredag. Ska bli kul med lite livemusik, blir alldeles för sällan nu för tiden! Sedan fyller jag år snart också. Jag och min nyfunna vän Carina ska nog försöka fixa ihop något kul för vi fyller år på samma dag! :-)

Förresten, kan ju passa på å lägga till  två saker till min önskelista kanske...

- långa teskedar till mina höga kaffemuggar

- pengar till en röd klänning som finns på Lindex

Hepp, nu blir det snart sovdags..

God natt!

image121
www.kossan.se


Kommentarer
Postat av: Kajsa

emma pemma palt ska få present av lillasyster i påsk :) hur blev det förresten, vad gör du på skärtorsdagen? har kompisarna nappat på något? vem är carina förresten? kram

2007-03-27 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback