Ny dag - bättre dag?

Idag har jag lugnat ner mig lite över praktikskiten...

Har insett att det inte är någon idé att slösa energi på att oroa sig över det. Har eventuellt fem veckors ledighet i maj (det bestämmer jag själv) så beroende på vad läraren säger så kan jag göra praktiken då. Han verkade inte särskilt bekymrad överhuvudtaget när det började närma sig praktiken och jag sa att jag kanske inte får någon plats. Så han är ju underrättad om läget. Hoppas han är lika tillmötesgående som han har varit innan...

Jag blir mest förbannad över att vissa av de platser jag pratat med mer el mindre har sagt att jag kan vara där åtminstone en av veckorna eller ett par dar och sen har det plötsligt ändras. Och vissa hör inte ens av sig fast de sagt att de ska!! Oj... jag är kanske fortfarande lite arg...

Jannica tyckte jag skulle skita i det nu och hon skulle fråga om jag kunde intervjua hennes handledare istället.. Då kanske jag får en av två uppgifter gjorda åtminstonde. Så nu har jag dit att läsa på till vår muntliga tenta i stället. Urk... hatar muntliga examinationsformer. Kan inte prata ordentligt... Jag lyckas i alla fall aldrig få ur mig de smarta åsikter och tankar jag har utan att det låter som gojja...

Kommentarer
Postat av: Karin

tack för tipsen:)

Postat av: Anonym

kika förbi! :D trevlig fredag!

2007-03-16 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback