20- årsfest

Ikväll har jag varit med Tommy på 20-årskalas. Hans systerdotter har fyllt 20 så vi var där och gratulerade. Kalaset hölls på Tönnersjö golfklubb och vi åt en jättegod buffé med potatisgratäng, fläskfilé, kycklingspett, paj, sallad och exotiska frukter. Mums!

Men vi "ynglingar" blev trötta efter maten (Tommy hade dessutom precis gått av sitt skift) så vi var hemma redan vid elva. Men det var en trevlig lördagkväll. Lagom mycket fest.

Nu blir det snart sovdags, varva ner lite först bara..

Vad ska jag göra imorgon då? Eftersom jag inte fick någon praktik har jag en del tid att slå ihjäl på dagarna. Får väl läsa lite på forskningsartiklarna då... o städa lite...

Ja ja...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback