Trött efter midsommartjohej!

Zzzznaaaark....


image185
Minimidsommarstången


Söndag kväll, klockan är kvart i sex och jag har inte sovit ordentligt sen midsommaraftonsnatten.. Tröööött!
Var ju väldigt nyktert och torrt för min del på midsommarafton så efter jobbet igår så blev det en å annan öl och go drink hos Josefin. Nu i eftterhand inser jag såklart att det hade behövts en stunds powernap efter jobbet för att ladda batterierna men det fanns det ingen tid för... Så när kvällen/morgonen led mot sitt slut var jag helt enkelt övertrött och det resulterade i att jag blev "pigg" istället och kunde inte somna...

Ja ja, nog om det. Sova kan jag göra inatt! :)

Midsommarafton var alldeles lagom iaf trots det eviga regnet!




Vi började kl tre med midsommarfika, Gittan hade gjort en mkt god vaniljkladdkaka (Se bild ovan).

        

Sedan gjorde vi tipspromenad vid bordet eftersom det öste ned utanför och jag och morfar fick bägge flest rätt men han spöade mig på utslagsfrågan och vann en bok om 50-talet... Grattis! ;-)

Sedan gjorde vi en liten gissningslek och morfar bjöd ovetandes om vad som stod på lappen på hans huvud, på en rolig och passande min... He he!



       


Och lille Hobbebebisen la sig i ett hörn och såg bekymrad ut... Vart tog all uppmärksamhet vägen? ;-)

image184
- Dumma er vad tråkiga ni är!

Kommentarer
Postat av: Söster

ha haaa, vilken sötnos han äääär den där voffen! :D midsommar såg ju mysigt ut, det hade jag också. nå, när kommer du upp? kram

2007-06-24 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback