Linda Bengtzing och Måns Zelmerlöv

Gårdagen gick bra! Visst var det stressigt hela dagen och jag var helt slut i huvudet när jag körde hem men det blev aldrig något kaos. Det blev aldrig några milslånga köer som man kanske trodde och maten räckte.

Tyvärr missade jag Idol-Måns.. Inte för att jag så gärna ville höra honom sjunga men det hade varit kul om man fått en liten skymt av honom i alla fall. Han åkte i väg i sin Saab precis när jag gick hem. Såg en massa småtjejer springa efter bilen och vinka adjö.. :)

Men Fun City har inte haft sitt sista kändisuppträdande! På onsdag kommer Linda Bengtzing och sjunger lite. Får se om jag missar henne också...

image171
Bild: Google


Idag NJUTER jag av min ledighet iaf.. Ska in en liten sväng t city o handla för mitt presentkort och sen ska jag hem o läsa på balkongen om det är tillräckligt varmt.. :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma Anka

Bra jobbat Fia-Lotta !!!!

2007-06-04 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback