Ledighet

Jobbar imorgon måndag oxå sen är jag ledig i fyra dagar! :-D

Skönt, jag hinner inte göra något när jag jobbar för jag kommer oftast hem runt sju halv åtta på kvällarna och då blir det inte mycket mer än matlagning till nästa dag och slöande i soffan.

Men nu ska jag städa, tvätta, träna och börja kolla efter material till examnsarbetet i höst. Måste komma på hur jag ska formulera mina frågeställningar också så att arbetet går att genomföra... hmmm..

Men jag ska göra lite sköna grejjer oxå! Fira lite midsommar.. blev dock inte ledig midsommardagen så jag måste fortfarande åka hem på midsommarafton... Skit! Men blev ledig på söndagen iaf. Men när jag är hemma måste jag passa på att låna Stieg Larssons tredje bok om Salander och Blomkvist.. Blev helt galen på hur han avslutade Flickan som lekte med elden!! Så abrubt spännande FÅR man INTE avsluta en bok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback