Svettfaktor 1000!

Efter veckor av regn och allt blekare och blekare hy bestämde jag mig för att.... (Kom ihåg detta!) i juli månad bege mig till....... SOLARIET!

Har aldrig hänt att jag solat solarie på sommaren och bara tanken på det är tragisk! Men nu har gränsen för hur mångas sollösa sommardagar jag står ut med blivit nådd så därför tänkte jag unna mig 20 minuter under konstgjorda solstrålar. Varmt och gott! Eller....??

Det var FRUKTANSVÄRT!! Fläkten fungerade inte överhuvudtaget så jag låg och torterades i 20 minuter istället! Har aldrig svettats så mycket utan att göra någonting annat än att ligga helt still! Det var inte ett dugg skönt! :-(

Men då fick jag ju lite färg för besväret i alla fall....?? NÄÄEEE!! Inte ens det! Fortfarande sjukligt likblek mitt i högsommaren....




Förbannad är bara förnamnet...




Bild: Google



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns något som heter " brun utan sol" prova det stumpan. Kram från världens snyggaste moster.

2007-07-05 @ 21:51:43
Postat av: Emma

Världens snyggaste moster: Jo tack... Har kört med det men har tröttnat på lukten och allt peelande hela tiden...! Men man får väl återgå till det.... Morr!

2007-07-08 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback