Grillfest

Jobbade i lördags, var INTE ALLS sugen på det så jag var faktiskt ganska lättad när jag vaknade och såg att det var dåligt väder. Det dåliga vädret höll i sig fram tills jag slutade och det innebar att det inte var så jättemycket folk på jobbet. Inte mer än att vi kunde hantera det de tre timmar det var hektiskt. Vi hann faktiskt alla fyra ta våra luncher, kors i taket!! :-P

Men efter jobbet var det den efterlängtade grillfesten hos Marlene och Magnus som gällde! Fick träffa Magnus gamla kompisar igen och alla verkade vara på lika bra humör. Maten var jättegod och jag blev full för första gången det här året... Det blir alltid så när jag verkligen ser fam emot en fest.. Men F A N vad kul det var!! :-D



Lite bilder...



image195



           


image193


     


Kommentarer
Postat av: Kajsa

aha, vi kanske ska bädda för två i helgen...? :]

2007-07-23 @ 17:22:47
Postat av: Anonym

Hörrdudu min lilla vän !!!
Jag är inte på jobbet,men vad skådar mitt öga !
Hemligheter för sin mamma??
Är det djurskötaren eller var har du hittat honom?
Han ser trevlig ut är han det?
Hur gammal är han?
Var bor han?
Vad jobbar han med?
Vad heter hans mamma,osv,osv?
Du ska inte bry dig om din moster,hon har inga hemlisar,för hon kan inte hålla truten.
Så berätta nu för mig,jag läser just nu en bok som handlar om hur man pinar sin dotter snabbt och smärtsamt för att få veta det man vill.
kom hem så får jag praktisera detta!!
Vi åker till Grekland i morgon

2007-07-24 @ 09:34:40
Postat av: Kajsa

haha! mamma är helt galen! :D

2007-07-24 @ 11:38:15
Postat av: Moster

TIHIHIHAHAHA!!!!!!! Jag har en jättekul hemlighet och jag hade tänkt berätta den, men nu får jag istället bevisa att jag kan vara tyst JÄTTE lääääääänge. moohahaha..............

2007-07-24 @ 17:36:54
Postat av: Emma

Ojojoj.... Här händer det grejer..
Kajsa: Nä, kommer tyvärr själv, he he! ;-)
Mammsen: Sicken tur jag har att ni åker på semester imorgon!! En vecka till i lugn och ro... mouhahaha!
Moster: Nä, du behöver inte berätta för de andra, det håller jag med om men berättar jag berättar du... ;-)

2007-07-24 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback