Får inte glömma...

Trots regn och rusk i flera veckor har sommaren 2007 hittills blivit en mkt oväntad positiv sommar med mycket härliga händelser och minnen att komma ihåg i höst... Hoppas det fortsätter så..

En midsommar som förde med sig en mkt trevlig överraskning.

Kvällspromenaderna i åska och ösregn.

Mysiga middagar på uteserveringar. 

Champagne. Även till frukost...

Rosor. Tio sammetsröda.

Dessa rödviner... love it!

Söndagsfrukost. Efter en perfekt lördagkväll.

Världens sötaste ulltussar till kattungar... Jag såg dem först! :)

Bra musik. Led Zeppelin. Pink Floyd. The Eagles. The Band.

Matlagningen.... Mmmmmums!

Är konstant leende... T o m på jobbet!

Och på lördag.... Jag och C grilla och umgås med mina vänner hos Marlene och Magnus.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haaa haa, jättekul... :] okej, 18.15, då vet jag. då rullar vi ut röda mattan. du ska nog vara glad att mamma antagligen inte läser din blogg förrän hon börjar jobba igen. njut av lugnet före den totala nyfikenhets-stormen :]

2007-07-18 @ 14:29:39
Postat av: Kajsa

ja det hoppas jag att du tycker. gustav är dock som en virvelvind här hemma nu, och raderar alla sms och slänger alla hemliga saker i förebyggande syfte... ;] han väntar nog på hämnden. kolla här förresten --> http://www.cloettafazer.se/sv/Kontakt/Chokladbutiken-i-Ljungsbro.aspx

2007-07-19 @ 20:39:14
Postat av: Anonym

mamma kanske inte läser men det gör moster. DU fick se först!!!!! Se så!!!!! sjung ut nu!

2007-07-22 @ 16:34:05
Postat av: Emma

Moster: Hehe... Vad är det du vill veta egentligen? Jag kanske bara hitta på en massa rövarhistorier... ;-)

2007-07-22 @ 23:16:24
Postat av: Inga-Lii

Som du vill....Jag har något som du gärna velat veta, så det så!!! Pilutta dig!

2007-07-23 @ 11:55:43
Postat av: Emma

Moster: Du får väl komma hit o ta ett par öl så får vi se vem som pladdrar på först.... ;-)

2007-07-23 @ 12:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback