Väl godkänd start på veckan...

Ja...



Veckan kan knappast börja bättre... Går upp halv nio och gör en utmärkt frukost bestående av en hemmafixad latte med kanel, två skinkmackor, ett glas juice och vaniljyoughurt med tinade jordgubbar, skivad banan och lite flytande honung på toppen. Åååhhh... himmelskt gott! :-)



Sedan sätter jag mig i soffan och läser Den skötsamme arbetaren, tröttnar väldigt fort och sätter mig istället vid datorn och kikar bland annat in på Malmö högskolas webmail....

Jag fick  VG på omtentan!!!!!!!!!!!!! :-D
Jag som var rädd för att det eventuellt hade gått åt skogen! Jag trodde ju att jag kanske missuppfattat ena frågan och därför skulle få nol poäng på den. Visst, godkänd tänkte jag att det nog fanns möjligheter till men VG....! Jag som brukar ha svårt för salstentor... Men där ser man. :-D


glad
www.skrattnet.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

låter som en bra morgon=) skönt att tentan gick så bra=)

Postat av: Anonym

JIPPI!!!!SUPERGRATTIS TILL DITT VG!!!!

2007-01-29 @ 15:02:55
Postat av: Emma

Emelie: Ja, det var riktigt gött! :-)

2007-01-29 @ 15:11:57
Postat av: Syster

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D:D:D:D:D vad skönt! det gick bra för mig också, men vi kan ju inte få VG så jag är självklart meganöjd med mitt G. :] kram

2007-01-29 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback