Panik!

Var på stan idag. Såg att de hade den klänning jag beställt från H&M i butiken också. Dock inte på rea.. Jag har inte fått mitt paket än så jag tänkte att jag kan ju passa på å prova klänningen i den storlek jag beställde för att se hur den sitter. Har nämligen planerat at t ha den på ett stort kalas på lördag... Givetvis var den liiite för stor! Till vardags är det inga problem, då behöver det inte sitta tajt men på fest tycker jag att det ska sitta åt lite mer. Med tanke på modellen iaf.
Skiiiit, jag misstänkte nästan det! Jag har en sådan där typisk mellanstorlek... Hade behövt något mellan 38 och 40... Min nyårsklänning är nog för fin att ha och det fanns inget annat kul i stan... Typiskt, typiskt, typiskt.... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback