Ny vecka påbörjad

Då var det andra tisdagen på det nya året påbörjad... Väldans vad fort det går. Idag ska jag göra färdigt mitt åtgärdsprogram och träna lite. Blir body combat som vanligt. Skönt att träningsvärken börjar avta nu efter jul/nyårsvilan.

Är redan bankrutt. Alla hemska räkningar kom den här månaden när man får så lite i julklapp, såklart! Och så ska vi till Malmö på introduktion och föreläsningar innan den 25:e! Fattar inte hur detta ska gå. Kanske kan be om förskott på lönen....?

Jag har dessutom beställt kläder från H&M och jag hoppas det dröjer ett par veckor tills de kommer... Men de kommer nog redan nästa vecka är jag rädd.... :-P
Men det är fina och användbara saker jag köpt:


Cardigan                 152936-34    


 vit skjorta                  Mysdress 

Koftan är i precis den långa längd jag vill ha den i och klänningen har jag funderat på i tre månader och nu var det rea på den så jag tänkte att va tusan, då slår jag till! ;-) Den vita skjortan får ersätta min gamla vita skjorta som jag tyvärr krympte i tvätten... :-( Den som var så fin.... Man kan fortfarande använda den om man rullar upp ärmarna, då syns det inte att de är för korta för mina långa armar. Skjortan behövde tvättas i 30 grader egentligen men det går inte i våra knäååa tvättmaskiner i det här förbaskade lägenhetshuset!
Mysdressen får jag förresten på köpet.

Idag kommer mamma och pappa hem från Thailand också. Ska bli kul o kolla in bilder och så nästa gång man kommer hem. Hoppas att jag själv får äran att besöka detta land någon dag i framtiden..

Nähe... Nu är det dags att ta tag i åtgärdsprogrammet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback