Mums mums!

våfflor

I eftermiddag ska jag och Tommy åka och hälsa på mormor och morfar. Ska bli trevligt och väldigt GOTT, mormor ska göra sina goda våfflor! :-) Tänkte på det hela dagen igår (nästan iaf) och nu börjar det vattnas i munnen ordentligt... ;-)

Annars känns det här som en ganska grå och trist dag. Regn, regn, regn.... och givetvis lite blåsigt också. Jag lyckas inte heller riktigt komma igång med pluggandet för nya kursen. Går kvar i mitt lyckorus efter beskedet om omtentan... :-D Men den nya kursen (arbetsliv och organisation) ska tydligen vara en av de jobbigaste  på det här programmet så det vore bra om man kunde bli lite motiverad nu. Egentligen tycker jag att den är intressant men det är så mycket att läsa och jag blir så trött av att läsa en massa hela tiden..



Men men, det måste ju göras så det är bara att bita i det sura äpplet och le...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback