Måste...

Jag måste få skriva av mig lite fast jag egentligen inte har tid.... Jag orkar inte bara sitta med näsan i böckerna hela tiden! Herre gud, jag har inte varit utanför dörren idag en en gång. Men imorgon är det äntligen över! HOPPAS att jag inte får black out nu bara! Jag är hopplös med mitt minne. Kommer ihåg de mest meningslösa saker (som att jag hade jeanskjol första dagen jag började på syoutbildningen aug -05) men jag kan inte komma ihåg de varför de sju viktigaste samtalsfärdigheterna är de viktigaste eller vad struturalism och  handlingssociologi handlar om.... Och DET har jag tenta på IMORGON! Men det fastnar inte...

152936-49

Jag är klar med den förbannade hemtentan nu iaf... Varför var den tvungen att vara samtidigt som omtentan...? Grr.

Hrm... jag skulle kanske låta folk ställa frågor som rör studie- och yrkesvägledning på min blogg så kan jag träna lite... Så kanske jag lär mig nån gång... :-) Så var så goda.....

Undrar ni något om studier och yrken så ska jag försöka hjälpa....

yrken

Men nu är det dags att lägga i högsta pluggväxeln så att jag kan "memorera" in lite äckliga begrepp i min förvirrade skalle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback