Helgdag igen...



Tänk att det faktiskt är trettondagsafton idag... Känns dock inte som det. Känns som en helt vanlig lördag. Eftersom mina föräldrar är i Thailand händer inget speciellt hemma i skogen heller.
Lika bra det kanske.

Apråpå mina förläldrar.... De ska köpa med sig lite smått och gott hem. Mamma ringde tidigare i veckan och sa att de hade hittat träningslinnen till mig. Tror det var Adidas eller Puma... Behövs iaf. Jag sliter på träningslinnena så fort. Dröjer inte länge innan de börjar lukta skunk.... ;-p

Hon ringde idag också och frågade om jag ville ha strandshorts från Billabong. Eeeh... Ja, tack! Alltid bra att ha. Jag har bett dem köpa parfym också om de hinner när de ska flyga hem. Och om de hittar nån förstås. Jag skulle vilja ha Bright Crystal från Versace eller Nina från Nina Ricci.

Bright Crystal - Versace                          Nina - Nina Ricci

Har blivit lite av en parfymoman på senaste tiden. Fick en parfym i julklapp, ganska vuxen doft från Jean Paul Gaultier (Fragile). Det gav väl lite mersmak kanske...

Annars är mitt liv liiiite jobbigt just nu. Antingen kan det snabbt vända och bli bra igen eller så kan det anbbt bli ännu värre. Det är lite just det här att gå och undra som är det jobbiga. När man inte riktigt vet hur man vågar förhålla sig till saker och ting. Men jag hoppas naturligtvis att allt ordnar upp sig. Det vore egentligen det mest logiska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback