God natt kära blogg

Har inlett mitt pluggande till omtentan på fredag och hemtentan som ska mejlas in på torsdag kväll så det blir inga längre blogginlägg denna vecka... Måste vara disciplinerad om jag ska klara det här.

Men jag fick mitt H&M-paket idag. Ska skicka tillbaka koftan för den var aaaaalldeles för stor! Men de andra kläderna var jättefina och satt bra. Blev positivt överraskad av mysbyxorna som var jättesköna och satt väldigt bra på min kära bakdel, hi hi! ;-)

Och klänningen jag hade panik över..... Ingen fara på taket! Den var inte alls så stor som den klänningen jag provade i H&M- butiken i stan, trots att det var samma storlek! Så det blir den klänningen på festen. Skönt, för jag hade INTE haft råd att köpa nåt nytt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback