God morgon världen

Varför har jag döpt min blogg till Missfraggelo? Jo, jag ville ha ett namn som sticker ut lite, som man förhoppningsvis kommer ihåg. Nu är det så att jag av en anledning har fått smeknamnet fraggelo av mr T. Anledningen till det är att han tycker att jag ser ut som en fraggel.... Hrm... ska man ta det som komplimang eller förolämpning? Han menar det givetvis som en komplimang... Men ändå! Jag kan inte se några likheter. Men enligt honom har jag samma röda, lite busiga hår och stora ögon. Ja ja... Hur som helst så har han även en del olika varianter på smeknamnet t ex fraggelo och fröken fraggel. Så jag tänkte att jag skulle ju kunna köra en mix av dem som blogg namn dvs Missfraggelo. :-)




Likheter? ;-)


152936-36   152936-37

Nog babblat om mitt namn... Idag ska jag följa med Tommy och titta på en lägenhet som han eventuellt ska köpa. En tvåa borta vid högskolan. Jag följer med som smakråd och Nicke är med som Tommys kritiska ögon. Kan nog vara bra...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

nu blir jag förbannat besviken... EMMA PALT EMMA PALT EMMA PALT borde bloggen heta :] nu till dina frågor: var jag hittar bilderna? i min kamera antar jag. :] eller på google. google är fint. jag ska ha den där grå klänningen som jag köpte i skottland. å leggings. å ballerinaskor. och så får jag väl fixa till håret lite fint så att det blir lite mindre vardag över det hela. så du tycker nyårsklänningen är för fin... hm. kanske. men du kan väl snälla ha klännig iaf, annars känner jag mig ensam. gustav har nog inte riktigt bestämt sig, men han ska ha skjorta iaf. och sen vet han inte om han ska ha jeans eller snoffsbyxor. vi ska köpa en flashig blomma ihop till mamma, och så ska hon få en rolig och funktionell ank-grej att hänga pennan på på jobbet. :] hon har ju redan fått present, vi kan ju inte skämma bort henne mer :]. antar att det är tommy som är nervös...? :] kramelikram

2007-01-11 @ 17:02:39
Postat av: Anonym

och förresten, fick vi bo hos dig eller? du får kolla upp noga nu. :]

2007-01-11 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback