Fullspäckad helg avslutad!

Då var det söndag kväll och det har varit en fullspäckad och rolig helg. Hinner inte skriva så mycket om den ikväll för jag måste hinna packa till "Malmödagarna" med skolan som börjar imorgon.

Var fest både i fredags och lördags. Hos Marlene i fredags som fyllde år och bjöd på smörgåstårta, jättegott!! Hon är riktigt bra på det! I lördags var det mammas 50-årsfest i Lidhult med liveband och lite "spektakel". Var också väldigt roligt, gick inte o lade mig förren klockan var fyra på natten. Och födelsedagsbarnet kom sist i säng såklart.

Kollade ju på hus i lördags också. Väldigt fint faktiskt och det var inget som behövde renoveras. Får se hur det går med det.

Omtentan är också avklarad.... Får se hur det går med den... Har jag förstått frågan rätt gick det nog vägen, annars gick det nog åt skogen... :-/

Lägger nog upp lite bilder från festen när jag kommit hem från Malmö, blev en del roliga faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback