Ankjakt och evig trötthet...

Idag har jag varit på ankjakt på nätet.. Behövde en mass ankbilder men det är hemligt vad jag ska ha dem till... ;-) Hittade många tuffa ankor iaf...

rymdanka   galen ANKA    diamantanka   Ankrace

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Lade mig kvart över tio igår kväll för jag var helt slutkörd. Speciellt efter boxpasset där Oscar lyckades köra musten ur mig. Trodde verkligen inte hade jag hade så mycket energi som jag hade. Var trött och hade ont i huvudet innan passet så jag, jag hade minnsan tänkt att ta det lugnt men gjorde jag det......?? NÄPP!! Självklart inte.. Är i och för sig nästan omöjligt att ta det lugn när man boxas med någon och nu har jag och Oscar boxat så många gånger så han vet hur han ska trigga mig, ha ha!

Hur som helst var jag så trött framåt nio när jag gick hem till Tommy (skulle sova där) att det kändes som ögonen skulle trilla ur mig. Han såg på mig hur trött jag var och han var det själv också så vi gick och la oss kvart över tio. V ar väl bra för honom också eftersom han skulle upp till jobbet kvart i fem på morgonen,.

trött

Men han vaknade minnsann vid fyra och då vaknade jag så klart också så vi låg och mös och pratade lite och så visade han bilderna på ett hus som är till salu som han kanske ska kolla på nästnästa lördag.. Kollad på en trea igår (jag var bara med som smakråd, ska INTE flytta ihop, ha ha ;-)) men den var väldigt liten och hade behövt renoveras väldigt mycket.

Eftersom jag vaknade vid fyra hade jag svårt att vakan sedan och kände mig nästan lika trött som när jag gick och la mig och kom inte ur sängen förren vid elva.... suck... Där sprack min planering på att börja pluggandet tidigt varje dag denna vecka.... Det här vädret gör mig väldigt trött också... regn, regn,regn, mörker och blåst... Har inte sett solen på hur länge som helst! :-(

Nä... nu får jag väl läsa igenom mitt åtgärdsprogram som ska redovisas imorgon....

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har han bestämt sig för jeans iaf. :] han var jättesnygg i kostymen, ni var himla snygga båda två! hallå förresten, varför skickar du inte mail igen? jag är nyfiken på det som inte kom fram ju... den klänningen blir bra ju. ta den! okej bra. vi kommer hem till dig direkt när vi kommer ner till halmstad då, och lämnar lite grejer och ställer bilen där då. jag har kollat efter ankservetter och sånt på stan idag men har inte fått napp... kram

2007-01-12 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback