Upp som en sol ned som en pannkaka....

Min Internetleverantör krånglade igår och det var dumt för jag behövde se en föreläsning som vi får titta på genom nätet. Det gick inte logga in alls så det blev inget med det. Men idag kunde jag logga in ochdå blev man ju såklart glad. MEN....

När jag kollar min skolmejl ser jag att jag har blivit underkänd på hemtentan som jag hade samtidigt som omtentan (som jag klarade)...! Fy, vad besviken jag är nu. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli underkänd på den. Visst, den var kanske för svår för att få VG på men den kändes inte för svår för att bli godkänd på... Men men då har jag alltså levererat ett VG och ett U, hade kanske varit bättre med två G istället... Fast jag får se till att klara den nästa gång istället då. Undrar om det är många i klassen som inte klarade den? Jag vet en till och den personen blev lika chockad som jag.

träna
www.kossan.se/djur

Men jag fick veta en rolig sak igår i alla fall. Jag var och boxades med Oscar som vanligt på onsdagarna och instruktören frågade om jag hade tränat något sådant tidigare (typ boxning) för hon tyckte at jag hade så bra teknik. Bäst av alla i hela salen sa hon! :-D

Jag får väl försöka glädjas åt det så länge då. :-/

farväl
www.kossan.se/djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback