Shopping och melodifestival

Då har ännu en lugn helg flytit förbi...

Shoppade i lördags. Blev en blå klänning, svarta stövlar, två träningslinnen (de jag fick från Thailand var tyvärr för små) och ett svart ribbat baslinne.

Har letat som en tok efter ett par svart stövlar med lagom hög klack som man kan använda både till vardags i skolan och när man går ut. Varenda gång jag har hittat ett par som jag gillar så har jag inte haft råd att köpa dem. Men nu hittade jag ett par med perfekt klack och tund tå. Det enda jag saknade var egentligen ett högre skaft men man kan väl inte få allt... :-/
Såhär ser de ut iaf:




Klänningen var väldigt mjuk och skön. Tänkte att jag ska ha på mig den på Maddes "tjejkväll" i Boberg utanför Falkenberg på lördag, om jag inte har ångrat mig innan dess...

                

Är lite osäker på hur den sitter.. Om jag syr upp den några centimeter skulle nog mina höfter se lite mindre ut... hm, jag är nog min största kritiker när det gäller mitt utseende, aldrig hundraprocentigt nöjd. :-P
Men men... Dömma av Tommys ansiktsuttryck när han såg mig i den i affären så sitter den nog väldigt smickrande... :-)

Vilket fall... det var väldigt tröttsamt att springa runt på stan HELA dagen så när det närmade sig kväll var det skönt att bara behöva knata bort drygt 100 meter till Marlene o Magnus för att käka tacos och kolla på Melodifestivalen. Inte för att musiken ger mig så mycket men det är ju lite lätt underhållning som passar bra när man är trött. Jag fattar dock inte hur folk tänker när de röstar... Anna Book och Tommy Nilsson?!? Usch!! Vad har svenskarna för smak egentligen! Men visst... röstar man inte får man finna sig i det.

Idag har jag varit väldigt flitig. Har tvättat och pluggat. Dessutom har jag städat lägenheten. Dammat, dammsugit och våttorkat!

Imorgon ska jag till stan och fika med Jannica i klassen. Vi ska även PLUGGA på fiket. Diskutera kompetens och arbetsorganisation och våra tankar kring detta ska vi redovisa för de andra på tisdag. Kan nog bli intressanta diskussioner....

NU måste jag hoppa i säng om jag ska orka komma med några kreativa tankar imorgon...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pssst, jag tror att det är en lillasyster som behöver träningslinnen, *hosthost*

2007-02-05 @ 11:26:03
Postat av: Emma

Tsss.... Jag förstår nog inte vad du menar med det... he he...

2007-02-05 @ 13:24:47
Postat av: Julia

hallå där =) stövlarna var väldigt fina, du skulle inte vilja säga var de är köpta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback