Inställt!

YES!
Dagens seminarie blev inställt på grund av snöovädret! Läraren trodde att han skulle bli jättesen så han tycker att det är bättre vi skjuter upp det till ett annat datum. Gött!

Så jag tog mig faktiskt en sovmorgon idag. Var fjärde natten i rad som jag låg och vände och vred på mig... Mystiskt, börjar tröttna på det nu...

Usch, måste gå ut i kylan och halkan för att lämna tillbaka en bok annars får jag höga förseningsavgifter... :-P

Eller så tar jag det samtidigt som jag ska köra till träningen...? Japp, då behöver jag inte gå ut mer än nödvändigt. Shit, det är t o m kallt inne, är inte långt ifrån att jag seriöst tar på mig ett par vantar! Skulle haft sådana där vantar som mormor fick i julklapp..


152936-178
www.kossan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback