Fredag kväll

Ska snart gå och sova, är väldigt trött trots att jag sov till nästan halv tio. Tränade i och för sig rätt hårt idag och det känns i kroppen.

Efter träningspasset hann jag bara hem för att snabbt hoppa in i duschen, kasta på mig kläderna och torka till håret för att bli upphämtad av Tommy efter 20 min. Vi skulle hem till Nicke o Sara och deras lille bebis för att käka lite kebabrulle och umgås. Men vi åkte hem redan vid halv tio för Tommy var ännu tröttare än jag och imorgon ska han upp tidigt så fick det bli läggdags tidigt för hans del.

Imorgon blir det plugg på förmiddagen och sen blir det till att gå in till stan för att köpa "helgdricka" på Systemet och möta upp tjejerna som ska med till Madde för en eventuell fika och presentshopping till Madde. Vi ska ju ut till henne på middag och fest imorgon kväll. Får väl ta med kameran så att jag kanske kan lägga upp lite bilder från det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback