FEST I BOBERG

Herre gud vilken kul kväll vi hade! :-D
Allt var perfekt kändes det som, alla var goa och glada och vi dansade som ett gäng fjortisar och skrattade och larvade oss som bara den, ha ha! När jag vaknade idag hade jag fortfarande kvar den sprudligt glada känslan i kroppen som jag hade igårkväll, blev ju inte sämre av att solen sken heller.

Vi tjejer började kvällen med välkomstdrink och jättegoda små tunnbrödsrullar som Madde hade gjort. Alla var verkligen på jättegott humör och stämningen var så bra som den bara kunde bli. Sedan bköd Madde på ugnstekta grönsaker med kycklingfié och jättegod sås till. Mumsinamnam! Efter lite galen dans i hennes vardagsrum åt vi efterrätten, smarrig chokladbakelse med grädde och björnbär... Vi chokladälskare kände nog att vi var i sjunde himmlen!

Du lyckades verkligen jättebra med maten Madde! :-)

Efter maten dröjde det inte länge innan Maddes sambo och hans kompisar kom från sin fest och sällskapade oss. Och hux flux var klockan redan halv tolv och det blev dags att fundera på att ge sig iväg. Vi körde Madde o co till Grand i Falkenberg och vi från Halmstad åkte tillbaka till Halmstad för att möta upp ett annat litet gäng. Vinglade i på Mårtensson halv två ungefär och fortsatte vårt galna dansande tills det stängde. Sedan åkte vi nöjda och glada hem till våra sängar.

Tack så mycket tjejer för en riktig superkväll!! Det måste göras om snart!

Dududududududududududu... Heeeeeeeej HÅÅÅ!! :-D


     

152936-131


     

     

     


152936-145
Jenny diggar till musiken. :-)



152936-147
Hrmm... Kliar i näsan eller!?



     


152936-148
Yeeeeeaaaah!!


152936-150



152936-152


 


     

     


Vaknade sååå trött idag för jag sov nog ganska ytligt (var fortfarande uppe i varv och på danshumör när jag kom hem) så det har varit lugna puckar idag. Men jag gjorde faktiskt en riktigt god söndags´frukost med nybakade scones, nybryggt kaffe och apelsinjuice... Mmmm!


Kommentarer
Postat av: Julia

Wow! Det är alltid lika roligt att få se sådanan här bilder! Ni ser ut att ha så roligt tillsammans :D

Jättefint!

Postat av: Majsan

Ser ut att ha varit en kanonkväl det där.....=)

2007-02-12 @ 15:51:41
URL: http://fabianskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma Anka

Nu måste ju morsan ge sig in i leken också,hela släkten är ju inne och har åsikter om än det ena än det andra. Festen såg ju väldigt kul ut,synd att inte jag var med eller hur ? Thihi !!!
Vi har en riktigt "bra" bild på världens bästa moster,som du kan lägga ut sen. Kram Mamma

2007-02-12 @ 17:11:34
Postat av: Mary

roliga bilder :D

2007-02-12 @ 20:20:10
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: anna wintour

rolig fest

2007-02-12 @ 21:50:06
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, mamma lilla det var jäkligt roligt! Där missade du nåt! Vad bra, den bilden ska jag lägga upp sen, he he!

2007-02-14 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback