Ännu än lördagkväll




Då var denna helgen också snart över.
Shit, gick inte upp förren kl ett idag men jag gick å andra sidan inte och la mig förren halv fem i morse. Käkade lite grillad kyckling när jag kom hem, slabbade ner halva köket kändes det som. Var lite yr i bollen... Kan inte aaaalls förstå varför jag var det.... ;-)

Det var roligt hos Sara också. Hennes jobbarkompisar bangade ur trots att det är de som har tjatat längst på Sara att hon skulle ha den här inflyttningsfesten. Dålig stil! Men vi var många ändå och det var väldigt kul!

Blev en hyfsat billig kväll också, Sara bjöd på allt så det ända man behövde ta med sig var ett glatt humör och det hade jag så det både räckte och blev över. :-)

Men nu är det dags att ta itu med lite skolarbete, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback