ny hårfärg

Lagom till jul har jag varit och färgat håret och klippt topparna.
Denna gången tänkte jag att jag faktiskt lägger några hundralappar extra och blir helnöjd så jag bestämde mig för att gå till Corinne & Friends.

Och ja, jag har aldrig varit så nöjd med färgningen tidigare. För första gången förstod frisören precis vilken färg jag menade och jag fick den färg som jag försökt få i snart två år men aldrig lyckats få. Själva besöket var väldigt trevligt också. Fick en smaksatt latte istället för den gamla vanliga kopp kaffe man alltid brukar få och så fick jag huvudmassage som var så underbart avkopplande...

Tjejen jag pratade med när jag bokade tiden sa att "min" frisör ska vara väldigt bra på färg och jajamen det stämde! Både hon och jag häpnade över resultatet! :-)

Jag är nu kopparröd med "tunna" ljusare slingor. Pippi Långstrump är nästan en passande beskrivning.... ;-)

Det är förresten Kajsas (syster yster) gamla klasskompis Ida från Hylte som gjorde mig så fin och jag kan varmt rekommendera andra att gå till henne.

Tyvärr ligger kameran hos en kompis så jag kan inte lägga upp någon bild på håret. Får bli när jag hämtat den.




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ooh - ida nilsson?? kan tänka mig att hon är duktig! om inte annat så är hon en väldigt rar tjej.
:) om jag klipper mig i halmstad någon gång så ska jag gå till henne. kram

2007-12-10 @ 19:19:42
Postat av: Emma

Ja, det tycker jag du ska göra. Väldigt trevlig och duktig var hon.

2007-12-12 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback