Årets längsta vecka...

image320

Jag längtar verkligen efter julen i år!
Jag har aldrig längtat så mycket efter det som i år. Och det är inte julklappar och julgranar som är det som drar utan det är att få komma hem. Ska bli skönt att bara vara bland människor man tycker om och få ett par dagars paus från stress och press.

Ska bli så skönt att få komma hem och äta gott och dricka gott. Lukta på hyacinterna, baka julgodis, titta på alla fina julsaker, lyssna på julmusik (jag har slarvat bort min julskiva - jag gråter!!!) smaka första biten av julskinkan med familjen, kela med Hobbe, tramsa med syster yster, supa Gustav under bordet, dricka whiskey med karlarna, röka cigarr hos moster (eller hur snyggmoster?), bekanta mig med lilla Wille, bada bubbelbad med min älskling, bada utomhusbadkar med släkten, gå promenader i skogen och bara ta det lugnt...

Den kommande veckan kommer att kännas sååååååååååå lång!! Jag vill att det ska vara fredag imorgon! Vi ska i alla fall göra en del roliga saker på praktiken sista veckan. Har några samtal jag ska spela in med åttorna. Hoppas jag lyckas spela in det denna gången...! Vi ska fika på onsdag morgon och på torsdag ska jag och min handledare åka till en delikatessbutik utanför Falkenberg och ha lite avslutning.



Over and out.



Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Kajsa

aaah, jag kunde inte skriva det bättre själv! Det ska bli HELT UNDERBART! Gustav bara skrattar åt det du skrev åt honom - "lycka till", är hans kommentar :] kram kram

2007-12-16 @ 17:02:16
Postat av: Emma

Hi hi! Jag ska nog kunna lura honom, mouhahahaha! Chris längtar också efter vår familjejul! :-)

2007-12-16 @ 17:25:23
Postat av: Anka

Hihihi !!!

Ser ut som du ska ha en lugn och skön jul !!1
Men jag ska ta ut min present på julafton,ser fram mot fika på sängen,trerätters middag men vi kan ta julmat istället så slipper du handla.

2007-12-17 @ 08:13:06
Postat av: snyggmoster

Allt som nöden kräver är inhandlat, Whiskey, cigarrer, mörk choklad, men hur är det? Det är väl ingen som förstör whiskey med is?

2007-12-17 @ 08:14:24
Postat av: Emma

Mamma, visst har du ryktet om dig att vara grym (he he).... men SÅ grym är du väl ändå inte?! Fast jag kan lämna över jobbet åt Chris istället så vågar han aldrig besöka skogarna i Realsbo mer! :-)

Närå moster, kan inte tänka mig att det är någon som slänger is i whiskeyn. Jag ska förresten förhöra dig skvallermoster.. Har hört att mina hemligheter har spridits sig med djungeltrummor i U-ryd... ;-P

2007-12-17 @ 15:17:26
Postat av: ???????moster???????

nu fattar jag INGENTING!!!!!! Vad menar du?

2007-12-17 @ 22:03:05
Postat av: Emma

Hi hi hi! Det får du veta på julafton moster lilla! :-D

2007-12-18 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback