Sommarjobb


image129
Bild: Google



Ja, idag var jag då på anställningsintervju på Fun City i Varberg. Gick bra, fick provanställning på två veckor i maj och händer inget katastrofalt eller att jag vantrivs så har jag jobb där i sommar. Man kommer jobba enligt rullande schema så jag kommer jobba tre dagar sedan vara ledig tre, jobba tre, osv. Det innebär med andsra ord att jag får lite sommarledighet (läs sol och bad) trots att jag jobbar hela sommaren..! :0)

Jag fick dessutom börja i maj redan och det är väldigt bra eftersom jag inte har någon skola då och ingen inkomst. ja.... det här kan nog bli bra. Intervjupersonen hade sin lilla Golden retriver med sig, jättesöt och busig! Bara ett år och precis som Hobbe gillade hon att "skala" mjukisdjur... dvs plocka ut luddet från dem. Helt plötsligt låg det en stor hög med vitt ludd på golvet...!! Hi hi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback