Påskvecka


image125
Bild: Google


Ja, nu är det snart påsk! Och jag hoppas det finns någon rar själ därute någonstans som kanske vill ge mig ett påskägg med choklad i.... ;0)

Har inte så mycket planerat men på torsdag ska jag på anställningsintervju på Fun City utanför Varberg. Ska bli lite spännande... På långfredagen ska vi nog laga lite mat med Sara. Måstre träffa henne lite mer den här gången iaf. Så kommer Anna hem från Kalmar också och henne har jag inte träffat sedan i höstas å henne ska jag också hinna med innan jag åker hem på påskafton.

För på påskafton blir det påskbrasa, påskmat och badande i utomhusbad! Och så blir det kel med lilla hundbebisen också förståss! Om jag inte äter upp honom istället för att han är så sööööt!! Pratade med mamma på telefonen igår och hörde ett envetet pipande i bakgrunden.... VEM kunde det va tro?? En leksugen Hobbe? Nähä!? Tsss....

Men det är väl bäst att ta det lugnt med påsk-ölen så att inte detta händer..... Moohahaha!

image126
Bild: Google. Onykter häxa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback