Medlemsfest!




25:e november var det då dags för medlemsfest på gymet. På ovanvåningen på Mårtensson höll det hela till och det var en fest som jag skulle beskriva som trevlig. Det bästa var nog den italienska bufén som v ar uppdukad mitt i den stora salen... mmmm.... den var underbar.



Men jag åt som vanligt för mycket och framåt elva tolvsnåret när den "riktiga" festen satte igång nere i natt klubben mådde jag illa knatade hem. efter tio minuters promenad mådde jag såklart bra igen men då var jag halvvägs hemma...

Men det är alltid lika kul at se alla i finkläder. Man brukar ju bara se varandra i träningskläder så maan kände knappt igen varandra civilklädda.

Imorgon ska vi ha en liten avskedsfest inför julen. Sara är hemma från båten igen så det ska bli kul att festa med henne. Återkommer senare om hur den festen gick....

Hej svej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Marlene

I morrn blir det partaj!!!
Vi tänkte blanda lite drinkar gottigott gott...supa bort de få järnceller som finns...

2006-12-15 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback