Fest hos Sara

Vi hade en väldigt skoj fest i lördags hos Sara. Kul att ses såhär innan vissa av oss åker iväg på olika håll under julen. Vi drack lite starkglögg också för att få lite extra julkänsla. =-)

152936-9


Jag hade ju med en liten present, el rättare sagt två, till dig Sara. Hoppas att de inte var helt misslyckade. Ska bättra mig till nästa gång i så fall...
 
Vi fick ju förresten träffa Jesper också. Kul att han stannade några dar extra och var
med och festade. Så nu vet man vem han är. Hoppas att inte jag och Josefine skrämde honom med vår Grease-dans.....




Apråpå pojkvänner... Min "lilla" Tommy kom ju också och hälsade på... Som en fartvind uppenbarade han sig alldeles illgul och smutsig i Saras vardagsrum. Han skulle hämta en jobbarkompis som blev inkallad till jobbet från en fest där på lördagskvällen. Så han passade på att säga hej när han ändå var i Halmstad.

   Ute på Mårtensson var det också skitkul! Synd att det gick så fort bara. Vips var det stängningsdags... Hmm... jag pratade nog bort halva kvällen med Carina..... Men det var kul!


Tack för godisbakandet förresten! Det var en väldigt mysig avslutning på helgen. O gott blev det ju oxå! Familjen har redan krävt att jag ska ta med det hem till jul...

Ska förresten bli himla gött med julledigt nu. Var sista gången i Varberg idag och jag fick VG- på senaste uppgiften och beröm för att jag skriver väldigt bra... =-)  En trevlig julklapp!

Nähä... nu ska jag packa lite, åker ju hem till skogen imorn... Sedan ska jag få mitt konstiga knä undersökt. Vi får se om det ger något...

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR alla nära och kära!   

P.S. Uppdaterar nog bloggen i mellandagarna....

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback